Jak se objednat
ProšléV našem online rezervačním systému
Objednejte se rychle a snadno online v našem rezervačním systému.
Proč si vytvořit zákaznický účet
Zákaznický účet vám umožní snadnou a přehlednou správu vašich rezervací, nebudete muset při každé nové rezervaci znovu vyplňovat kontaktní údaje a v neposlední řadě vám umožní čerpat výhody v podobě věrnostních slev a permanentek.
A nyní akce!
Ke každému nově vytvořenému zákaznickému účtu 200 Kč uvítací bonus ve formě kreditu!!!
Jak si rezervovat službu online
- V prvním kroku si nejprve zvolíte službu, o kterou máte zájem, bude-li na výběr, můžete si vybrat i osobu, která službu poskytuje. Máte-li vytvořený zákaznický účet a nejste-li již přihlášený zákazník, doporučujeme se přihlásit. Nicméně možnost přihlásit se ke svému účtu budete mít i později.
- V dalším kroku vyberete z nabídky termín, který vám bude nejvíce vyhovovat a kliknete na tlačítko "Další krok"
- Na následující stránce se zobrazí kontaktní formulář. Jste-li již přihlášený zákazník, formulář se vyplní automaticky, máte-li zákaznický účet, ale přihlášení dosud neproběhlo, přihlašte se, nemáte-li zákaznický účet, kliknutím na příslušné tlačítko si jej můžete vytvořit. Nechcete-li si vytvářet zákaznický účet, nemusíte, rezervaci je možné po ručním vyplnění kontaktních údajů dokončit i bez něj. Nezapomeňte zaškrtnout políčko "Souhlasím se zpracováním osobních údajů", bez toho nebudete moct v rezervaci pokračovat.
- Po úspěšném odeslání formuláře se zobrazí shrnutí objednávky, v tomto kroku si můžete vybrat způsob platby, případně uplatnit voucher máte-li jej vystavený na konkrétní službu či procentuelní slevu. Pro uplatnění voucheru na konkrétní částku je třeba mít zákaznický účet. Jste-li přihlášený zákazník, budete mít navíc možnost pro úhradu rezervace použít kredit, náhradu či aktivní permanentku. Je-li vámi zvolená služba součástí některé z námi nabízených permanentek, umožní vám rezervační systém zakoupení této permanentky.
- Po výběru způsobu úhrady, kliknutím na tlačítko "Dokončit", nebude-li platba zcela uhrazena voucherem, kreditem, náhradou či permanentkou, budete vyzváni k úhradě rezervace. neproběhne-li platba za rezervaci do 30 minut, bude rezervovaný termín uvolněn pro další zákazníky.
- Po úspěšné úhradě je vše hotovo a máte-li vytvořený zákaznický účet, vámi zakoupená služba či permanentka se zobrazí v něm a naleznete ji pod odkazem "Rezervace", resp. "Permanentky", došlo-li nakonec k zakoupení permanentky namísto samostatné služby. Pod příslušnými odkazy pak ve správě zákaznického účtu budete mít možnost své rezervace či permanentky také spravovat a sledovat jejich aktuální stav.
Jak změnit nebo zrušit rezervaci
Máte-li zákaznický účet, nejprve se přihlaste.
Po přihlášení naleznete ve správě vašich rezervací pod odkazem "Rezervace" přehled vašich rezervací. Zde máte možnost vybranou rezervaci zrušit. Rozhodnete-li se rezervaci zrušit minimálně 24 hodin před termínem vaší návštěvy, již uhrazená služba se přesune mezi "Náhrady". Budete-li pak v budoucnu rezervovat stejnou nebo srovnatelnou službu, umožní vám rezervační systém uplatnit tuto náhradu, takže o o již uhrazenou službu nepřijdete. Toto bohužel neplatí pro rezervace uhrazené kreditem či voucherem. Pro změnu termínu takové rezervace nás prosím kontaktujte.
Zrušíte-li rezervaci méně jak 24 hodin před termínem vaší návštěvy, bude vám účtován poplatek ve výši 30% z již uhrazené částky. Zbytek, tedy 70% z uhrazené částky vám vrátíme formou kreditu na váš zákaznický účet. Kredit pak můžete úplatnit při úhradě vaší příští rezervace.
Přejete-li si vrátit peníze za již uhrazenou službu zpět na váš bankovní účet, kontaktujte náas a my s vámi domluvíme podrobnosti. Dovolujeme si však upozornit, že v tomto případě mohou být účtovány související poplatky.